İkinci Dönem Ne Zaman Başlayacak 2013

Sevgili arkadaşlar, bir eğitim öğretim yılı iki dönemden oluşmaktadır. Birinci dönem ve ikinci dönem. Birinci dönemin sonunda öğrenciler karnelerini alarak 15 tatile yani yarıyıl tatiline girerler. Tatillerinin sonunda ikinci döneme başlarlar. İkinci dönemin bitiminde ise eğitim öğretim yılının sonuna gelirler. 2012-2013 eğitim-öğretim yılının yarıyıl tatilinin 25 Ocak Cuma günü biteceğini söylemiştik daha önce. Peki İkinci dönem ne zaman başlayacak? Öğrenciler yarıyılın sonunda ne zaman ders başı yapacak. Bu sorunun cevabı da 11 Şubat 2013 Pazartesi günü. Milyonlarca ilköğretim ve lise öğrencisi sömestre tatilinin ardından 11 Şubat Pazartesi günü ikinci döneme başlayacaktır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

E okul açılmıyor ocak 2013

Okullar Yarın Tatil mi? 11 Ocak Cuma 2013 günü okullar var mı?